Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

16:32 | March 28, 2019

Bebismys och målsättningar

Hej!
Spelningen igår gick jättebra. Jag och Samin åkte med tåget runt 17 -tiden och var framme innan 21. Då blev det middag på restaurangen som var ansluten till klubben. Efter middagen så fick jag byta om och fräscha till mig innan jag skulle kliva på och det var så kul när jag kom ner till DJ-båset för det var så många som var hypade och glada över att jag var där. Det är lite galet att det är så många som gillar att jag besöker ställena som de bor på för att spela, jag är så tacksam för alla era fina ord, all pepp som jag får och att ni tycker att jag gör det bra. <3
Jag spelade fram till 01 och efter det var det raka vägen till hotellet. Hoppade in i duschen, borstade tänderna och som alltid när jag ska sova är kroppen så trött men hjärnan går på högvarv att det tar runt en timma innan jag väl somnar. Men jag sov väldigt bra, åt en halvdan frukost med tyvärr väldigt äckligt kaffe… Det gör så mycket att dricka en god kopp kaffe på morgonen och det bästa är ju såklart om man kan få den serverad på sängen. 😉 Den dagen jag blir mamma ska jag precis som mina föräldrar muta mina barn med att “om jag får kaffe på sängen så lovar jag att kliva upp och leka” haha! 😀
När jag kom till TC åkte jag direkt till dagmatten och plockade upp Stitch, alltså min lilla bebis. Fasen vad jag saknar henne när jag är iväg! Drömmen hade ju vart om jag kunde ta med henne framöver. Typ att vi har sådan budget att jag kan ta med Stitch, bo på hundhotell och sedan att jag kan ta med någon som kan mysa med Stitch på hotellrummet medan jag spelar så att direkt när jag är klar bara kan kasta mig över henne när jag kommer till rummet. Men å andra sidan tror jag inte att det riktigt är så Stitch vill ha det så utan det är bättre med dagmatten där hon får ta långa promenader och vara ute i skogen. 😀
Just nu sitter jag med Mikaela som hjälper mig att planera mina samarbeten samt nästa vecka. Jag är så glad över att jag tog beslutet att ha en assistent för det gör verkligen att jag får ett lugn i kroppen. Hon är så duktig med att ta egna initiativ och hjälper mig verkligen med ALLT! Mycket administrativt men även saker som när hon såg att jag inte hade någon soppåse, hon bara stoppade dit en ny och det för mig är verkligen uppskattat. Trots att det är en sådan enkel grej att göra så glömmer jag det så jäkla lätt. Och just nu hjälper hon mig att boka flyg eftersom jag drar till Kroatien över min födelsedag och då ska lilla Stitchan med så det gäller att kolla vilka bolag som tar hund inne i kabinen och inte i lastutrymmet.
Vi ska även sätta oss ner för att sätta lite mål. Jag och Samin gjorde det på tågresan hem gällande musiken och saker och ting blir lättare att uppnå om man sätter tydliga mål. Jag börjar alltid med det högsta målet jag har och sedan försöker jag hitta små delmål som underlättar för mig att nå det stora målet, typ. Men gällande detta så rör det bara mina sociala medier. 🙂
Hoppas att ni får en fin torsdagskväll, vi ska jobba vidare och sedan ska jag köra en myskväll mina vänner och Stitchisen. <3