Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

16:20 | December 13, 2017

Träningskalendern! Lucka nr 13 -Konditionspasset igen

Kommer ni ihåg att vi körde ett konditionspass för några dagar sedan som involverade rodd, airbike och rodd? Ni hittar i alla fall det här. Idag ska vi köra det igen! Jag skulle kört det igår men mådde så jädrans kasst och jag vet fortfarande inte vad det kan berott på för idag mår jag ju hur bra som helst!

Så jag hoppas att ni ätit bra för idag kommer grispasset igen och idag ska vi försöka att få bättre resultat än sist. Tror ni att ni klarar det? Det enklaste sättet är ju då att mäta sträckan eftersom vi jobbar under tid, så om ni fotade sist eller kanske kommer ihåg så är det lätt att jämföra. Så det ni behöver göra då är helt enkelt att öka tempot. På löpbandet så krävs bara 1km/h mer, på rodden kanske ni kan öka motståndet ett hack och på airbiken är det bara att maxa lite mer eller kanske öka tempot under vilan.

Lycka till nu, kötta denna Lucia och sedan kan ni proppa i er lussebullar för er förbränning kommer vara maxad efter detta! 😉


2 kommentarer



2 kommentarer om “Träningskalendern! Lucka nr 13 -Konditionspasset igen”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här