Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

18:14 | July 14, 2016

Två träningspass under 30 minuter!

P7070829Hej på er!
Svettig brud här -check! Fasen vilken tuff det vart idag på Safe Education rent fysiskt på skolan. Vi har haft praktisk träning hela dagen där vi satt ihop träningsprogram åt varandra så jag fick vara med om ett träningspass som var mer styrketräningsinriktat (större muskler) medan den andra var mer pulshöjande så ja det vore konstigt om jag inte var trött nu. 😀

Vi har ju fått sätta ihop lite olika program åt varandra och jag tänkte dela med mig av dom kortare och enklare passen till er som vill bli klart snabbt med er träning. Tänk på att jag fått en särskild uppgift när jag satt ihop programmen, därav valen av muskelgrupper.

 

20MIN -CIRKEL

-Arbeta 45sek, vila 10sek. 3 varv med 1min vila efter varje varv. Detta är ett högintensivt pass med uthållighet, här får du upp pulsen!

Kettlebellswingar
Thrusters
Burpees
Armhävningar
Mountainclimbers

 

30MIN

-Detta klarade jag av att genomföra med min klient som var uppvärmd och klar när vi skulle köra igång. Ett tips för att man ska hinna på 30min så gäller det att man har allt samlat på ett och samma ställe.

Triset rygg, 3 varv:
Stående rodd med hantlar 10st
Latsdrag 10st
Ryggresning på pilatesboll 10st

Triset bröst, 2 varv:
Bänkpress 8st
Pull over 8st
Flyes 8st

Superset framsida arm 2 set
Bicepscurl i TRX 8st
Bicepscurl hantlar 8st

Mage
Russian twist intervaller (jobba 20sek, vila 10sek x 4)


4 kommentarer



4 kommentarer om “Två träningspass under 30 minuter!”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Hej! Vart har du köpt dina adidas skor som du visade på snapchat? Så fina

    Reply
  • Från adidas egna onlinestore

    Reply
  • Hej Annica! Vad heter modellen på de fina Chanel solglasögonen som jag har sett att du har? Dör verkligen för dem… Tack på förhand!!

    Reply
  • Åh jag vet inte… :O

    Reply