Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

08:49 | May 11, 2016

Träna hemma med en foam roller

P5020002Jag tar alltid PWO (pre workout) innan varje träningspass, det ger kroppen mer energi under ett träningspass. Just detta är superbra för det sticker inte i kroppen och man blir inte snurrig eller konstig i kroppen. Detta rekommenderar jag och ni hittar den>> HÄR!P5020026 P5020027Hoodie>> HÄR!P5020081Tights>> HÄR!

God morgon!

Träningsvärken idag är inte nådig, alltså mina armar och bröstryggen värker sedan thaiboxningen så jag startar den här dagen med lite rullning. Vet ni vad? Rullen som jag har här hemma den är inte bara bra för att rulla igång kroppen med och mjuka upp utan den går superbra att använda till träning också. Jag kom på det bara för någon dag sedan när jag låg och rullade mina ben, den går ju att använda som en pilatesboll och träna med. 😀

Du kan träna magen genom att vila fötterna på den medan du står i en planposition och sedan upp i en peak. Man kan lägga underarmarna på den när man står på knäna och rulla den fram och tillbaka, du kan träna baksida lår genom att ligga på rygg och placera fotsulorna på den och rulla den inåt mot dig. Alltså det är bara fantasin som sätter stopp, och tänk att jag kom på det här i typ förrgår och inte tidigare. Bra där Annica. 😀

Foamroller finns för 199kr>> HÄR!

NamnlösNågra övningar du kan göra. 😀

Innehåller affiliate.
Läs mer här!


3 kommentarer



3 kommentarer om “Träna hemma med en foam roller”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Men fy fasen vilken kropp, snygga kläder och jag är bara så sugen på att testa den där PWO’n!

    Reply
  • Guurl! Alltså dör för dina bilder varje gång, så himla fin färg & kontrast i dem!!
    Jag undrar vilka kameror du använder? Vilken är dessa bilder tagna med?

    Ha en fin dag, kram!

    Reply
  • Ha en bra dag 🙂

    Reply