Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

17:13 | December 31, 2013

Träning- snabbt benpass

Desktop 3Det blev ett snabbt benpass idag. Jag struntade i uppvärmningen och konditionen helt och körde ett cirkelpass. Lite benböj med TRX-banden, utfall med två kettlebells i varsin hand och sendan rumplyft. Efter det gjorde jag två övningar till med fokus på rumpan och detta gjorde jag på 30 min, sedan skulle jag agera fotograf till Amarelloo. 🙂

DSC_0056DSC_0057När jag kom hem fick jag i mig lite snabb energi från banan och jordnössmör. Så gott och nyttig och man står sig på det under tiden man lagar en rejäl lunch! 🙂


9 kommentarer



9 kommentarer om “Träning- snabbt benpass”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Snälla. Du vet inte om att du skriver samma saker och “tips” hela tiden! Bara banan och jordnötssmöret har du skrivit om 4-5 ggr! Lite tjatigt. Variera dig. Googla lite andra energi tips för detta är ju bara tjatigt.

    Reply
  • ni har konstiga tider för era måltider..äter lunch när det är middago middag vid 22-23..kan inte vara bra.

    Reply
  • Kissie har kopierat dina nyårslöften… inte själva löftena men hela inlägger liksom.. så dålig stil av henne. Att hon aldrig tröttnar!

    Reply
  • Gott nytt år till dig och Marcelo 🙂 och ha en trevlig kväll 🙂

    Reply
  • Hej Annica! ville bara säga att kissie har kopierat dig ännu en gång, så att du vet liksom.. du borde säga åt den patetiska ungen 🙁
    älskar din blogg btw, du är en fantastisk tjej! gott nytt år, kramar! <3

    Reply
  • Hej Annica och tack för en inspirerande blogg! 🙂
    Jag undrar om du har någon bra övning som bygger om fett till muskler för benen?
    Jag är galet less på att mina lår går ihop och så, jag vill verkligen ha hjälp då detta sänker mitt självförtroende enormt! 🙁

    Reply
  • vi alla har olika kroppsform. mina lår går också ihop men jag kämpar på med utfall, benpress och alla andra benövningar som finns. Kör hårt och tungt så ser man snabbare resultat men glöm inte att få mer löpningen också så att det också bränner. 🙂

    Reply
  • Vad köper du för jordnötssmör?

    Reply
  • Från Fitnessguru

    Reply