Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

14:41 | May 28, 2013

Picknick i parken

Efter min axel- och ryggträning skyndade jag mig hem för att duscha, fräscha till mig och fixa lite mackor för picknick.

Marcelo gick direkt upp till parken efter gymmet så jag mötte honom med filten, vitaminwell och mackor. 🙂

Såhär såg i alla fall min träning ut idag. De flesta övningarna gör jag så repetitioner jag orkar och i tre set. Jag började med att springa 15 km/h 20 sek, vilade 10 sek, sprang 20, vilade 10 och så gjorde jag i fem minuter i lutning. Efter det blev det en kilometer rodd på ca 5 minuter.

20130528-143453.jpg20130528-143627.jpg20130528-143634.jpg
20130528-143734.jpg

20130528-143647.jpg20130528-143830.jpg 20130528-143923.jpg 20130528-143938.jpg 20130528-143947.jpg 20130528-144002.jpg 20130528-144009.jpg 20130528-144024.jpg

15 kommentarer



15 kommentarer om “Picknick i parken”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Hej Annica! Tack för en fantastisk blogg! Vill tipsa dig om en produkt jag nyligen köpt,jag blir lätt röd om kinderna vilket du ocå beskrivit att du blir. Jag har K- ceutic,underbat! Men köpte idag Bare minerals Prime time neutralixing,gul ton,smazing. Det röda försvinner nädtan helt och hudtonen blir kämnate? Har du testat den? Om inte….snälla…snälla prova,helt amazing! Mvh Carro

    Reply
  • Hjälper den endast kosmetiskt eller är den behandlande. För mig är det viktigast att den behandlar. 🙂

    Reply
  • Hej Annica! Skulle du kunna tipsa om några fina skolavslutningsklänningar? 😀

    Reply
  • Har en fråga angående din träning, vad är ditt mål med träningen? Tycker det börjar märkas väldigt mycket muskler på armarna speciellt, är de målet att bli muskelknuttig? Undra bara vad du strävar efter

    Reply
  • nej jag vill bli mer atletisk men jag har bara tränat mest rå styrka för att förbränna och få mer synliga muskler. ida ska hjälpa mig att bli mer senig, det låter hemskt men med det menar man alltså som sagt mer atletisk och deffad. 😉

    Reply
  • Du är verkligen duktig!! Det märks att du är envis och det är bra! det kommer man långt på. Inge fel att få lite muskler som tjej. många tjejer gillar det och det finns inget som säger att en tjej ska se ut si eller så. vem har bestämt det från början egentligen. vi är olika byggda och alla gillar olika. killar kan vara utan muskler också. man är som man vill!! kram

    Reply
  • tack vad kul att du märker av min envishet. 😀
    ja jag gillar att musklerna syns, att man ser vältränad ut istället för spinkig.

    Reply
  • Hej! Du driver verkligen en bra blogg men du måste börja läsa igenom dina inlägg innan du publicerar dem. I princip i varje inlägg glömmer du ord, bygger upp meningarna fel osv. Jag vill inte verka petig eller något mer det stör faktiskt ens läsning.
    Tex: “De flesta övningarna gör jag så repetitioner jag orkar och i tre set”

    Reply
  • oj titta vad jag missar. ja det ska jag verkligen bli för det kan bli mycket svårt att fatta vad jag menar när jag inte ens skriver riktiga meningar 😀

    Reply
  • Nyfiken:
    Vad tar du i marklyft?
    Och hur många chins kan du göra? 🙂

    Reply
  • oj jag har aldrig riktigt testat marklyft så jag vet inte. här körde jag med 25kg
    men jag kan göra ca 10 chins, men de sista är jobbiga 😀

    Reply
  • 10 chins är ju grymt ju :). Jag klarar bara 5.
    Det såg ut som du hade mer än 25 kg på stången för själva stången väger ju bara den 20! Därför undrade jag :).

    Reply
  • den här stången väger 10kg, dom har två olika på det här gymmet. sen väger de vita 5kg styck och de röda 2,5kg styck.

    Reply
  • Hej! Ehmm, lite konstig fråga kanske, men hur mycket väger du?

    Reply
  • 45kg

    Reply