Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

17:40 | January 23, 2013

Dagens träning

Idag tränade ju jag mina ben och rumpa. Och såhär såg träningen ut:

20130123-171503.jpg

Jag värmde upp i 10min med lutningen på max.

20130123-171509.jpg

3×10 med 30kg.

20130123-171514.jpg

Insida 3×12 med 35kg. Utsida 3×12 med 45kg.
20130123-171519.jpg
Benböj 3×10 med 30kg. Jag kunde inte göra klart övningarna med denna då jag fick en sprängande känsla i huvudet… Men efter detta gjorde jag övningar som kissande hunden och sånt man kan göra på golvet. 3×20 med min egna kroppsvikt.


6 kommentarer



6 kommentarer om “Dagens träning”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Kan du tipsa om bra och snygga färgglada träningsskor? Kram 😉

    Reply
  • Jag har en lite fråga angående träning som du kanske vet, hade blivit sjukt glad ifall du hade svarat! 🙂

    Ifall man har liite fett på kroppen som man vill få bort, hjälper det att styrka träna? Eller gör det bara musklerna större? En fråga som jag aldrig får svar på haha.
    Ps. Du är grymt inspirerande! 😀

    Reply
  • http://www.youtube.com/watch?v=uKaHRk-5CDg

    checka in denna nya musikvideo med massa bloggare=)

    Reply
  • Bra jobbat: )

    Reply
  • Du tvättar ju håret inte ofta, hur gör du då när du tränat och blivit varm o svett? hur fräschar du upp håret om du inte tvättar det ?

    Reply
  • Man kan skölja igenom det och använda torrschampoo.

    Reply