Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

11:47 | September 24, 2012

Biceps och triceps

Yes då är det träning igen, idag blir det armar och är taggad till tänderna.

Jag startar dagen med havregrynsgröt och sen kastar jag på mig träningskläderna, som är otvättade och ofräscha :(, för att skynda mig till gymmet.

Har ni kommit igång med träningen? Hur tränar ni? Hur ofta?


18 kommentarer



18 kommentarer om “Biceps och triceps”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Jag tränar….4-5 dagar/vecka. Har tränat till o från i 2år o
    jag tränar enbart på gym.
    Efter ett längre uppehåll har jag nu sen 3veckor kommit
    igång igen…and I love it!
    Nu hjälps vi åt o pushar varann!!

    Reply
  • Jag tränar 2 gånger just fotboll, men jag tränade 4 förut när jag gick friidrott men ska börja gymma så kommer typ träna 5 dagar i veckan.

    Reply
  • Hej!
    kör gym 3-4 ggr i veckan, men kör mest pass inte så myck4t eget 🙂 blir mer motiverad när det e pass 🙂

    Reply
  • Jag tränar 6 gånger i veckan, ute och går/springer 3 gånger och gynnar 3 gånger i veckan 🙂

    Reply
  • Vill först och främst säga att din blogg är oerhört inspirerande och har intressant och bra läsning! Läser varje dag och har börjat med några utav tipset du givit ut!:) träning är skitkul! Jag kör på stenhårt nu efter att haft ett litet uppehåll på 2 månader. Men nu är jag igång igen och tränar pass växelvis med gym ca.5-6 ggr i veckan! Mår och sover så mycket bättre! Lycka till med träningen och allt i din vardag! Kram Sofie 🙂

    Reply
  • Jag gillar verkligen din blogg! Har inte läst den så himla länge. Men jag gillar verkligen dina skönhetstips som du skriver. Har lärt mig mycket utav dem.
    Jag brukar träna 3-6 gruppträningspass i veckan plus löpning innan endel av passa. Detta har jag gjort i lite mer en ett halvår då jag innan spelade fotboll. Man mår så himla bra av att träna! 🙂

    Reply
  • Tränar 4-5 gånger i veckan, blandat styrka & kondition. Började på riktigt gör 1 år sen och har gått ner 13kg sen dess. Kör hårt!! 🙂

    Reply
  • 5-6 ggr i veckan. Styrketräning (gärna cirkelträning med pulsövningar) slänger också in löpning, intervallträning, backintervaller, tabatha-pass och lite pilates ibland! 🙂

    Reply
  • haha härlig bild 🙂 vilken troll-kaluffs! 🙂

    Reply
  • Jag kom igång för ett tag sedan men tog tag i det rejält för lite mer än en vecka sedan då jag bad en PT lägga upp träningsschema samt kostschema till mig. Så nu tränar jag 5-6 gånger i veckan, ibland blir det två gånger/dagen på helgen om jag har ork samt tid. Mitt mål med träningen är att gå ner i vikt och sen tonas. Är med andra ord just nu överviktig! 🙂

    Reply
  • jag kör jogging 6km varanan dag och dagarna mellan kör jag antingen hopprep,balans övnigar mm.
    ibland kör jag på power walk också!!!
    du har gjort så att träningen känns rolig och viktig!
    tack tack tack annica<333
    love yo<3

    ps: lyssna inte på allt annat skit som sägs om dig och marcello!

    Reply
  • Jag spelar tennis 3 ggr i veckan, går på pass 3-4 ggr i veckan på F&S, ibland kör jag på gymmet, cyklar varje dag, har även gympa i skolan 2 ggr i veckan.. Har även hållt på med en massa olika sporter men nu är det bara tennis =) Så det är fullt upp alla dagar, tex på söndagar spelar jag tennis i 1 timme sedan direkt efter åker jag till F&S på ett pass på 1 timme =)

    Reply
  • hej min träning påminner väldigt mkt om din.. förutom att ja kör med fria vikter mer.. och det kan ja rekommendera eftersom du använder mer av kroppen o tränar stabilitet .. bara ett litet tips=)
    ja brukar träna 2dagar i veckan och är ute o promenerar..

    Reply
  • Jag försöker hinna med att träna tre ggr i veckan.. Men det är svårt med skolan och allt man ska hinna med. Men när jag hinner så tränar jag Zumba, BP och löpning 🙂

    Reply
  • Försöker träna på gym eller powerwalka varje dag, men ibland kommer tyvärr annat i vägen :/

    Reply
  • Tränat fyra dagar i rad nu och inte ätit godis på en vecka. Bra för att vara mig haha:D
    När jag tränar brukar det bli spinning som är väldigt bra för mig som vill ha upp konditionen sen går jag på styrke pass på gymet eller tar en joggning tur på 5 km

    Reply
  • Jag promenerar varje dag . oftast 2 gånger per dag. sen gör jag lite sitt upps och använder hantlar nåra gånger i veckan. Och så dansar jag lite, det är kul och samtidigt blir man stark.

    Jag får perioder då jag tränar , nu kom jag in i det igen. För jag läste din blogg o vart peppad typ. Tack! C:

    Reply
  • Självklart har jag kommit igång med träningen,
    Måndagar: Ute och springer
    Tisdagar: lättare gymträning
    Osdagar: Ridningen
    Torsdagar: springer
    Fredagar: Simning
    Lördagar: Ridning
    Söndagar: Vilodag!

    Det är jätte viktigt att inte glömma bort att ha vilodagar.

    Reply