Det förekommer cookies på annicaenglund.se. Genom att fortsätta läsa på annicaenglund.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

13:15 | September 24, 2012

Aooowtch!

Aaaahahahaaaj vad det känns i mina armar, det känns som dom svullet upp och blivit stenhårda. Vänta bara till imorgon, eller i övermorgon. Fasen vad det kommer att kännas i mina triceps och biceps.

Idag när jag körde försökte jag att köra på så tungt jag bara orkade. Det var så att jag knappt klarade av 10 rep på vissa övningar. Men när jag körde armarna idag så gjorde jag fyra set istället för tre. När jag kört armarna och kände att jag inte klarade mer så gjorde jag en magövning också innan jag rundade av, då körde jag 15×4. Inte nog med det heller, jag bokade in mig imorgon på Body pump. 😉 Det är år och dagar sedan jag körde BP och det är fasen jobbig. Riktig uthållighetsträning, vilket är perfekt för mig som vill ha slanka och uthålliga muskler! 🙂

Nu när jag kom hem tog jag mig en proteinshake, Whey 100 med chokladsmak vilket inte alls var lika god som päronsplit som är slut… 🙁 Och posten damp ner i brevinkastet också där det befann sig två avier med mitt namn på. Kan det vara mina träningskläder i ett av paketen? 😀

20120924-131525.jpg

 

20120924-131539.jpg 20120924-131545.jpg

3 kommentarer



3 kommentarer om “Aooowtch!”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Hej! Ett tips, kör inte triceps och biceps på samma träningspass . Kämpa på:)

    Reply
  • bra kämpat! 🙂

    Reply
  • Hej! Jag ska börja träna typ nästa vecka och undrar när du tränar så gör du ju t.ex. 15×4, då är min fråga hur länge pausar du mellan varje gång? Om du förstår vad jag menar? Skulle vara jätte snällt om du svara för det blir ju lätt så att man sitter/står där och pausar alldeles för länge liksom ^^ kram

    Reply