Way Out Bäst!

Innehåller samarbetspartners

Jacka-Replay // T-shirt- Limitato // Solglasögon- Ray Ban

Jag vet inte vart jag ska börja. Den här helgen…wow…alltså nej jag vet verkligen inte. Jag kan säga att det har vart bland det roligaste på länge, så så länge! Jag har levt i en festbubbla i tre dagar och jag har haft det askul!

Jag och Daniel tog >>MTR-tåget<< till Göteborg, jag flyger annars alltid när jag ska resa men det tåget är så nice så jag och Daniel började tagga till redan när vi rullade iväg från perrongen. När vi kom fram så tog vi en taxi direkt till >>Comfort Hotell<< som vi bodde på, det är ett nybyggt hotell som ligger typ 10min från avenyn så allt var väldigt modernt och fräscht. Vi svirade om för att ta oss till området och det var lättare sagt än gjort. Vi hamnade uppe i slottsskogen tror jag det heter, såg pingviner och knubbsälar, hamnade på baksidan av festivalen, var tvungen att gå runt allt och 1,5h senare var vi inne. Så kan det gå när man hoppar på första bästa spårvagn. 😀

Way out west är inte en festival som lockat mig innan men nu fattar jag varför alla älskar det. För det är liksom inte bara en festival med en salig blandning artister utan det är allt runtom. Alla dags- och efterfester. Middagar, bruncher, människorna alltså hela Göteborg är en enda stor fest och trots att man vaknar så jäkla sliten på morgonen så vill man bara fortsätta. 😀

Ni har ju sett hur galen min helg har vart på min Snapchat. Alltså när jag och Daniel vaknade dagen efter och kollade igenom My Story, alltså hahaha! Jag har verkligen vart crazy och trots att det vart mycket alkohol och fest de senaste helgerna så tar jag fortfarande mitt ansvar. Jag är 27 år, jag är vuxen och gör precis som jag vill så det tycker jag att vi inte behöver kommentera mer! Och kom igen, hur mycket festar jag egentligen annars!?

Och sedan att jag fått uppleva den här helgen men en av mina bästa vänner, Daniel. Alltså min underbara Daniel, fy fan vad jag är glad att jag har honom för han har verkligen gjort hela min helg. Så mycket som jag skrattar med honom, vi tjafsar inte över något, vi är alltid överens och vill göra samma saker och allt är så enkelt med honom. Min älskade vän! Han är så jävla bra, klok och ja alldeles fantastisk!

Nu hörni tänkte jag ta en powernap, sedan måste jag jobba och även packa det sista för imorgon går flyttlasset till min nya lägenhet. Här kommer lite bilder från en av bruncherna jag var på under helgen, det var med Ray Ban som sedan förvandlades till Way out Warnerfesten. 😀

10 reaktioner på “Way Out Bäst!”