Time for detox

30012015-IMG_5261Namnlös export

Hej kära ni!

Sitter svettig hemma och drar i mig en Nocco, gott med aminosyror efter träningen. Jag var på en timmas yoga och det är så skönt att starta dagen på så sätt! Men efter det passade jag på att köra 30 min kondition, det känns som att jag kommit in i en bra fas när det gäller konditionen, jag orkar springa så mycket mer och får inte ont i mina knän. Förr hade jag problem med löparknä men jag har vart noga med att sköta det rätt så jag kan springa ganska länge utan att få problem. Dock tycker jag att det är ganska tråkigt att springa så därför kör jag bara mellan 30-45 minuter. 😀

Jag har även påbörjat min 10- dagars detoxkur från Yves Rocher. Jag fick denna dryck i min Glossybox och det är väl skönt att starta året med lite detox?! 😉

Finns att köpa här!

16 reaktioner på “Time for detox”

  • Anonym skriver:

    Ha en bra dag 🙂

  • Johanna skriver:

    Hej,
    Jag fick också denna detoxkur i min Glossybox, men jag förstår inte om man endast ska dricka denna eller om man kan äta som vanligt bara man får i sig 1 liter av drycken per dag?
    Hoppas den kommer fungera bra 🙂

  • maria skriver:

    Lycka till hoppas det är ok med dej o marcelo j tycker
    om er båda och hoppas allt är bra för varje dag kommer
    vi närmare våren o påsken härligt kramis t dej mvh maria.

  • Malin skriver:

    Bara 30-45 min ? E väl inte så bara

  • Maja skriver:

    Kan man köpa den i deras butik? 🙂

  • .. skriver:

    Hoppas du inte tror att du ”renar” kroppen från gifter o dylikt för det är bara en bluff . Lever och njurar rensar ut gifter ur våra kroppar och det är inget ngn ”detox” kur kan göra! =D

  • anonym skriver:

    Tro inte på detta bara bluff!

  • anna skriver:

    håller med dom andra tjejerna här över, det vet väl alla att detoxkurer bara är bluff? trodde du var smartare än så annica!

  • Sandra skriver:

    Folk som kör på dylikt skit har underskattat sin kropp fullständigt!!

  • Anonym skriver:

    Hej! Jag är en tjej på 16 år. Jag skulle vilja veta några bra övningar så man kan få snygg rumpa samt smalare midja?? Jag är absolut inte stor, men lång (ca 173). Det jag är lite missnöjd med är just de att jag är så rak i min kropp.
    Ha en fortsatt trevlig kväll! 😀

  • Hanna skriver:

    Hej!
    Jag hittade till din blogg i december och sedan dess kikar jag in ett par gånger om dagen. Gillar verkligen blandningen du har av ämnen

  • emma skriver:

    hej fina du! jag har problem med löparknä just nu… har inte sprungit sen november och det känns åt helvete dåligt.. att springa är verkligen min grej och jag får mina glädjerus av det.. hur gjorde du för att bli av med ditt löparknä? jag försöker göra övningar som stärker musklerna i benen och så använder jag mig av en foamroller och stretchar, men det känns inte som att det blir bättre… 🙁 kramar

    • Annica Englund skriver:

      Var noga med att värma upp det ordentligt på tex en sådan där rulle som ofta finns på gym eller att köpa. man kan även massera igång och även se till att stretcha det. För mig så satt inte problemet i knät utan i min höftböjare för det är mellan ljumsken och knät som muskeln fäster och är muskeln lite för kort blir fästena irriterade. Så töj och var noga med att värma upp den delen innan du springer. Börja kanske med kortare sträckor för att sedan öka på om det går bra. Jag är inget proffs och har ingen utbildning så det du osäker så gå till en med utbildning för att få rätt hjälp från början. 😉

  • Blerta skriver:

    Hej Annica!
    Fin och härlig blogg, värd att läsa.
    Har precis fått hem min detox flaska, nu förstår jag inte hur man dricker det. Hur gör man? blandar man med något? hjälp!
    kram!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *