Årsresumé Oktober- december 2015

maxresdefaultI oktober började vi spela in BB-tvodden och det gick sådär. Vi ville leverera något bra men det sket sig i början till vi gjorde om och gjorde rätt. När allt väl flöt på så var produktionen otroligt svåra att arbeta med, vi la ner mycket tid och energi på detta men insåg att vi var tvungna att lägga ner då vi kunde tjäna mer pengar på annat plus att vi inte ville jobba med oseriösa bolag.

1446013983-9793Jag, Frank och Aina var med i Spökspecial, vi var i ett hemsökt hus från kl 19 på kvällen till 07 dagen efter och jag har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Om spöken finns? JA!!!
NamnlösDet blev november och November Lights, jag, Marro, Daniel, Natta och Matte gick och hade det väldigt roligt på denna vinterfestival i Tele2 arena.
1447495565-9793Det blev en till visning med Panos Emporio, kände mig inte alls i form till denna visning då jag vart sjuk nästan en månad men det var bara att göra det. Vi hade ju kul ändå i Örebro!
NamnlösÄven efter denna visning drog vi iväg och denna gång till Thailand med Wörkout, andra resan med dom för i år. Vi åkte några dagar tidigare för att bo på Cassia Phuket och där red vi, hade mysiga middagar vid stranden, åkte på båttur och njöt. Sedan satt träningen igång och det var 10 dagar hård träning med thaiboxning, Wörkout och beachworkout. Utöver det blev det en hel del utflykter, bad i havet, massa massager och efter denna resa var jag i min absoluta toppform och hade nästan magrutor vilket är mitt mål. Jag kunde såklart inte sluta med denna träning utan fortsatte med Wörkouts bootcamp även hemma i Sverige.
1450027255-9793Från 35 graders värme till minus 10, vi åkte till Åre då det var World Cup där. Jag, Marro, Daniel och Aina var där och hade en superhelg med goda middagar, festkvällar och såklart åk i backen. Jag som inte är en vintermänniska tyckte att det var superkul att åka slalom igen efter 10 år.
1451043829-9793Julen, vi fick julkänslor när vi skaffade oss en gran i hemmet. Den 23e åkte vi till min familj i Östersund och det var underbart. Vi hade en fin vit jul, god mat, mysiga dagar, mycket skratt och mys, det blev en dag till fjällen och dagarna gick alldeles för fort.
IMG_8139Det jag ser fram emot mest nu under 2016 är flytten till vår vindsvåning! 😀

Detta var min Årsresumé för 2015 och jag har haft en fantastiskt år. Mitt nyårslöfte blev faktiskt till verklighet och att resa är något jag alltid drömt om och nu har jag gjort det. Jag reste utomlands nio gånger det här året varav sju av dom var till nya länder så jag klarade av det. Vi hade ju Kapstaden inbokat men jag och Marcelo avbokade det pga mycket att göra, det får bli ett annat år.

Mitt år har vart fantastiskt, verkligen det bästa efter 2012 som alltid kommer att vara mitt år. Jag och Marcelo har kommit i ett helt annat stadie i vårt förhållande, det känns väldigt stabilt och vi känns väldigt mogna tillsammans och vi är väldigt trygga med och ifrån varandra. Jag själv har blivit bättre på att prioritera saker, jag har lärt mig att hantera mitt humör så jag blir aldrig arg längre. Jag har fått en helt annan syn på träningen och min livsstil och har aldrig mått såhär bra som jag gör nu. Jag älskar mitt jobb mer än någonsin då det är mycket som händer runt om, jag tjänar otroligt bra så jag kan unna mig utan att det svider i plånboken och jag uppskattar verkligen mitt liv och levnadssätt.

Det bästa under detta år är just resebiten, att jag fått uppleva dessa fantastiska länder men det är nog Australien som toppar listan för det landet var magiskt. Sedan är jag glad över att jag har det så stabilt i livet och verkligen hittat mig själv, hur jag vill vara och leva och jag älskar allt med livet just nu. Det ska bli kul att se vad nästa år har att erbjuda, i januari blir det Florida sedan vankas flytt. 😀

12 reaktioner på “Årsresumé Oktober- december 2015”